2013. június 17., hétfő

7. Kritika: Listen to your heart*

Listen to your heart*
[Katt a képre]

Kinézet: A fejléc nem tetszik. Sok helyen csúnyán van vágva! A szöveget alul nem lehet elolvasni (a fejlécen).      
A háttér sem ide illő szerintem. Nem ezt a sablont választottam volna a blognak, végül is sosincs késő lecserélni. A képeknél furcsa, hogy kettő nagy, a többi meg kicsi! Beraknám rendezettbe az összeset! 

A modulok nagyon zsúfoltak, van egy csomó felesleges! Levenném. Pl.: a google fordítót, meg népszerű bejegyzéseket is! A képeknél nem írnám oda, az összes becézését a szereplőknek! A modulok címét nagyobbra venném, és más színt raknék neki. A rózsaszínt pedig el is felejteném a blogról!

A szereplők, nem rosszak vannak köztük jók, PL.: a főszereplő csaj, nem rossz!

Történet: Hát egyáltalán nem sablonos ez a történet. Tetszik is benne, hogy nem Londonba költözik a csaj, hanem New York-ba. Viszont nekem nagyon zavaros a történet, és a helyedbe az egész történetből kivenném ezeket  beceneveket, mert szerintem nagyon nevetségesek (szörnyűek). Szóval most komolyan mi ez a becenév Liamnek (Lili, Leeyum) ?! Szerintem felejtsd el őket...

Pontszám: 20/7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése