2013. június 17., hétfő

6. Kritika: Do you love me?

Do you love me?
[Katt a képre]

Kinézet: A fejléc egyáltalán nem tetszik, túl egyhangú. A háttértől eltudnék menekülni! A fejléceden Harry és Niall is furcsa, ugyanis mindenki másfelé néz, véletlenül sem a csajra, vagy egy helyre. A sablon megint csúnya! Feketés, pirosas,sárgás háttér rózsaszínnel?? Most komolyan? Túl zsúfoltnak találom. JA! A kurzor követő színe neon kék! Ismét egy újabb szín ami nem illik oda. A sablon mint már említettem nem jó, szerintem cseréld le! El kelne már egy teljes design átalakítás!

A modulok  hogy is mondjam..zsúfolt. Nem lehet szépen átlátni, és a chat olyan iszonyú..a színével együtt, hogy azt is lecserélném, minél hamarabb! Az oldal sávban nagyobbra venném a betűt, mert alig lehet elolvasni. A modulok címét szintén megnagyobbítanám!

A szereplők jók! Bár a csajt egyik fiúval sem tudnám elképzelni. DE! Az jó, hogy nem valami nagyobb celebet raktál be a blogodra ami minden blognál előfordul! Viszont jobb lett volna, ha már Niall és Harry is valamennyire a főszereplők akkor már külön képet tettem volna a nevükkel együtt. Kicsit furcsának találom a főszereplő csaj nevét, de attól tetszik a választás, mert ilyen névvel még egy blogban se találkoztam.

A történet egyáltalán nem sablonos, eddig még egyszer sem találkoztam ehhez hasonlóval, szóval ez egy jó pont. Viszont inkább azt hiányolom, hogy nem írod le Summer gondolatait, érzelmeit és így ahogy most írod szinte az egész rész(ek) párbeszédből állnak. Szerintem mindenkinek jobb lenne, ha leírnád.  Sok helyen találtam hibát Pl: össze tört = összetört, össze zavarodott = összezavarodott. Ezekre a hibákra majd figylej oda. De mint már említettem a történet fajin, sok sikert kívánok hozzá és csak gratulálni tudok a 19 feliratkozódhoz! :)

Pontszám: 20/ 11.   


1 megjegyzés: