2013. június 16., vasárnap

4. Kritika: My Story

My story
[Katt a képre]

Kinézet: A fejléc egyáltalán nem tetszik! Kicsit furcsán néz ki, hogy Louis olyan nagyban látszódig, Victoria és Taylor pedig sokkal kisebb. A brush-t nem tenném rá mert így csúnya, és kicsit furcsa, mert alul egyenes, és fentebb van mint Louis. A szöveget nem ott helyezném el, mert takarja a szereplőket, és olyan mint ha ellene csúszva! S azt sem értem, hogy a kutya minek kell rá? A háttér egyáltalán nem ide illő, hisz minden más típusú kék, ahogy ez is, és csak két féle színnek (kéknek) kéne dominálnia, ha azt szeretnéd, hogy kék legyen! A fejléc sem középre van helyezve, ami így eléggé rosszul néz ki!!! A blog stílusa szerintem nem ide illő, és az is más kék ismét, kicsit sötétebbre csinálnám, és megváltoztatnám a stílust is!

A modulok, hát mit is mondjak..az oldalak címe ismét új fajta kék, és a betű típus sem jó! A modulok színe, és címe ismét gáz, de legalább a modulok címe egyezik az oldalakéval. Nem értem miért van egy csomó minden kijelölve fehérrel, mert ez így ronda. Annyi felesleges modult látok, pl.: "elérhetőségem" azt tökre feleslegesnek találom! A betű stílus sem tetszik!  A Chat színe ismét más kék, ami még jobban ront a helyzeten! DE! Viszont az jó, hogy több oldalt nyitottál!

A szereplők: Kicsit furcsa, hogy ne, egyeznek a fejlécen lévő szereplők, a szereplőkkel. Elhisszük, hogy változtatás alatt állnak, de akkor a fejlécet is cseréld le. JA! Én megválogatnám a szereplőket!

A történet szövege valahol mindig el van csúszva, erre én nagyon odafigyelnék a helyedbe, hogy máskor ne legye ilyen. Néhány szót volt, ahol nem értettem pl: sétálgathatok= sétálhatok, sétálok. Akkor olvastam olyat is, hogy az 'olvasottak zakatoltak az agyamban' , hát én úgy tudom, hogy az ember szíve szokott zakatolni, ezért inkább javasolnám azt, hogy cikáztak vagy valami hasonló.  Sok benne a szóismétlés, inkább keres rokonértelmű szavakat, mert így nagyon zavaró, hogy ugyanazt írod le! Viszont a történet elég érdekesnek bizonyult! További sok sikert! :)

Pontszám: 20/7 pont.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése