2013. június 13., csütörtök

1. Kritika: Pretend It's Ok

Pretend It's Ok
[Katt a képre]

Kinézet: A fejléc, nem tetszik! Túl darabosnak találom, és félig befejezetlennek. Túl sok rajta csicsa is. A háttér nem lenne rosz. DE! Mihelyt kb. két darabban látszódik, és van, ezért egyáltalán nem jó!. A blog maga elég szürke, de nem a rossz értelemben! De szerintem elkellne egy teljes design átalakítás!

A modulok közd van pár felesleg, amit levennék! Pl.: translate-tet. A modulok össze-vissza vannak, válatoztatnék az elrendezésen, mert így úgy tűnik mint egy bejejezetlen munka. A modulok címei tetszenek, bár a helyedben nagyobbra venném! A we♥it sem tudom miért kell oda, vagy miért nem linkbe rakod, mert így csak fölösleges, és foglalja a helyet!

A szereplők mit is mondjak..az a csaj nekem nem szimpi, hogy őszinte legyek. Szerintem egyáltalán nem illik össze Zaynnel. Én a helyedben lecserélném a lányt, egy másik lányra, nem muszáj túlzsúfolni, már mint nem Selena Gomezra gondoltam, aki lassan az összes blogon föszerepet játszik, ha nem mondjuk valami kevésbé híresre, és szépre. Olyanra aki jobban illik Zaynhez.

A történetet nem találom sablonosnak. Ugyan akkor kicsit unalmasnak vélem az elejét. A mostani részek már nem unalmasak, inkább izgalmasabb. Őszinte legyek ilyen blogot még nem olvastam, ezt kifejezetten egyedinek találom. DE! Ez bármilyen jó, izé-bizé, akkor sem az én stílusom, talán ezért is tűnik nekem az eleje unalmasnak! Valahogy sosem volam oda az ilyen blogokért, de ez nem azt jelenti, hogy fikázom a tiédet, csak mert én nem azokat szeretem. Volt pár mondat aminek nem tudtam leszürni az értelmét! JA! S találtam pár helyesírási hibát, de az nem nagy gáz, mert bárkivel előfordulhat! 

1 megjegyzés: