2013. június 13., csütörtök

3. Kritika: Beneath you're beautiful

[Katt a képre]


Kinézet: A fejléc nagyon tetszik! Igaz, hogy én ezt a bandát nem ismerem, de attól elnyerte a tetszésemet! DE! Azt nem értem, hogy miért írtad oda a háttérbe, hogy 'One way or another'... mivel az a One Direction egyik számának a címe. A helyedbe azt nem írtam volna oda..de ha még is akkor ennek a bandának az egyik dal címét írtam volna vagy semmit. A háttér viszont jó választás volt. :)

A modulok  elhelyezése nem tetszik. Jobban tetszik az mikor két oldalon vannak, mert szerintem úgy jobban át lehet látni az egészet. De ha már így van akkor én a helyedbe azzal kezdtem volna, hogy megköszönöm a fejlécet, nem pedig harmadiknak berakni?! Aztán lehetett volna a másik két blog reklámozása, de a helyedbe megcsinálnám úgy, hogy kirakom mind a kettőnek a fejlécét és csak rákattintanak és olvashatják. Utána jöhetne a tartalom, aztán 'itt jártatok' , majd a feliratkozók és a többi már úgy jó. DE! a helyedbe tényleg megfontolnám azt, hogy két oldalra teszed a modulokat.

A szereplőkkel nincs semmi bajom. Szerintem ez a csaj illik a sráchoz, úgy, hogy jó választás volt. A többi szereplő is jó választás volt. 

A történet is nagyon tetszik! Főleg az, hogy nem sablonos, és nem sieted el a történéseket. Igaz, hogy az eleje kicsit sírósan indult, de szerintem ez kellett. Nagyon aranyosnak találom, hogy a főszereplő csaj segít a kishúgának feldolgozni ezt az egész helyzetet, hogy elvesztette a szüleit. Viszont a prológusban voltak egy két hibák, hogy kihagytál szavakat, de ez bárkivel megeshet.  De látom, hogy másnak is elnyerte a tetszését ez a blog, mivel csak most látom, hogy 16 feliratkozód van, hát csak gratulálni tudok hozzá és így tovább! :) 

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Először is köszönöm :D
    Másrészt pedig még csak egy saját számuk van.

    VálaszTörlés